Zwroty
1. W jaki sposób mogę zwrócić towar?
Aby dokonać zwrotu, kliknij w baner poniżej - nadaj przesyłke zwrotną
Następnie wypełnij wymagane pola i wyślij paczkę.
Jeśli nie chcesz korzystać z platformy wygodnezwroty.pl, skontaktuj się z nami i poinformuj nas o zamiarze zwrócenia towaru wysyłając maila ze swoim numerem zamówienia na adres: kontakt@nans.com.pl. Później wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu (może być to formularz napisany odręcznie), który możesz pobrać TUTAJ, dołączysz do paczki zwrotnej wraz z paragonem (może być kopia paragonu lub inny dowód zakupu) i wyślesz na adres naszego magazynu: ul. Cisowa 8, 62-052 Chomęcice.
Paczka pozbawiona formularza zwrotu jest przesyłką, którą ciężko nam zidentyfikować. Z uwagi na ograniczoną możliwość zidentyfikowania takiej przesyłki, paczkę przesłaną bez formularza zwrotu w środku termin 14 dni na zwrot płatności nie będzie obowiązywał.
Prosimy o dokonywanie zwrotu tylko tych rzeczy, które nie noszą śladów użytkowania, nie były prane i są niezniszczone.
2. Ile mam czasu na zwrot towaru?
O chęci dokonaniu zwrotu zamówienia online należy poinformować w ciągu 14 dni od dnia doręczenia przesyłki, najlepiej wysyłając maila na adres: kontakt@nanas.com.pl, lub korzystając z platformy wygodnezwroty.pl, a w ciągu kolejnych 14 dni nadać do nas paczkę.
3. . Czy mogę wymienić towar?
Niestety nie ma możliwości przeprowadzenia wymiany bez zwrotu. W celu wykonania wymiany prosimy o na formularzu zwrotu zaznaczyć opcję wymiana, i skontaktować się z nami: kontakt@nanas.com.pl
4.. Gdzie mam nadać przesyłkę zwrotną?
Zwracany towar prosimy przesłać na poniższy adres:
ul. Cisowa 8, 62-052 Chomęcice
E-mail: kontakt@nanas.com.pl
Tel.+48 505701040
Reklamacje prosimy wysyłać na adres jak wyżej.
Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane.
5.. Czy mogę wysłać rzeczy z różnych zamówień w jednej paczce? Czy muszę wysyłać je w oryginalnym opakowaniu?
Nie wymagamy wysłania zamówienia w oryginalnym opakowaniu. Można też przesłać kilka zamówień w jednej paczce, prosimy o wypełnienie osobnych formularzy zwrotu dla każdego zamówienia.
6. Czy mogę nadać paczkę pocztą?
Jeżeli chcesz skorzystać z usług Poczty Polskiej - nadaj przesyłkę paczką pocztową, a nie listem. Upewnij się, że zostanie ona dostarczona do naszego magazynu. Pamiętaj o zachowaniu potwierdzenia nadania, przyda się ono w przypadku problemów z przesyłką. Paczki dostarczone na pocztę i awizowane mogą nie być odebrane.
7. Czy mogę zwrócić towar za pośrednictwem paczkomatu?
Niestety nie mamy możliwości odbioru zwrotu z paczkomatu lub innego punktu odbioru (np. Paczka Orlen). Możesz natomiast nadać paczkę w paczkomacie, którą później dostarczy do nas kurier na adres naszego magazynu: ul. Cisowa 8, 62-052 Chomęcice.
8. Czy zwracając zakupy otrzymuję też zwrot za przesyłkę?
W przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, zwrócimy Ci cały koszt zamówienia, łącznie z ceną przesyłką od nas do Ciebie. Jeśli zwracasz część zamówienia, zwrócimy Ci jedynie środki za zwrócone produkty. Koszt odesłania zwracanego towaru do nas w obydwu przypadkach leży po Twojej stronie.
9 Ile będę czekać na zwrot płatności?
Zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu lub w przypadku braku zgłoszenia – od dnia dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków, skontaktuj się z nami. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku, gdy nie uznamy zwrotu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie bądź mailowo.